total solstraale:)

Her kan skrive om din egen historie og/eller skæbne, og læse andres oplevelser m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
kainat
Indlæg: 32
Tilmeldt: 19.08.2007 18:37:13

total solstraale:)

Indlæg af kainat » 05.05.2008 15:03:35

ville bare lige sige at jeg er så glad:)
min mand og jeg har haft det vandvittigt hårdt siden vi blev gifti spetember. hans familie har modarbejdet alt hvad de kunne og jeg har bøjet mig i umulige vinkler for at stille tilfreds. samtidig har økonomien mere end trykket og vi har kørt hinanden ned med krav og forventninhger som ingen af os ku leve op til i alt redeligheden. så var vi adskilt i nær 4 måneder mens fs stod på og imellemtiden faldt jeg om af stress og hans familie prøvede alt for at får ham til at forlade mig.
men nu er han her!
og inden for 10 dage er han begyndt arbejde, været til integrations møde, fået sygesikring, bank konto og skattekort.
laver frokost kurve og henter mig skole og arb på de særeste tidspunketr af døgnet så vi kan spise alle måltider sammen i alle københavns parker.
han er kommet af med sine ideer om kvinder der løber og danser og joiner mig nu i begge dele:)
vi opvarter hinanden, nyder hinanden, hjælper hinanden. efter en 16 timers vagt får jeg massage og varm te.
når jeg kommer hjem fra skole er der gjort rent og vasket tøj (som han dog aldrig piller ned igen:)) og han har opdaget at jeg ikke bor i rundetårn:)
jeg har har fået 100 gange mere overskud og kan også bedre gi ham plads til at læse koran uden jeg må forstyrre og bage kage og lave salatar og brød til hans madpakke når han skal på arbejde.
det er helt utroligt som vores forhold har ændret sig så snart alle de stress faktore vi har lidt under, blev løftet.
igår ringede min svigermor og spurgte endna til hvordan jeg havde det før hun bad om min mand. måske er der også håb på den front at de lære at få det bedste liv ud af at sønike er blevet gift med en anderledes pige end de havde forstillet sig og er flyttet langt væk.
han er verderns pæneste mand og så god imod mig jeg ku tude af lykke..
og tilmed... er lige blevet tilbudt bolig fra 15 juni så vi kan komme ud af denne her 35 m2 lejlighed uden bad hvor vi af nød bor med min eks kæreste og går hinanden vildt på nerverne. JUBIIIII!
her i pinsen skal vi på ykeltur til jylland med min familie der også er helt pjattet med min mand.
havde aldrig forstillet mig jeg sku blive så lykkelig. vidste bare at jeg elskede ham nok til at leve hvilken som helst slags liv med ham.
så til jer med problemer: hold ud! og vigtigst, får virklig snakket om sagerne og forklaret hvordan du føler og oplever tingene.
ønsker alle et skønt forår!

SIHA
AUG Board
Indlæg: 126
Tilmeldt: 11.06.2007 10:42:54
Geografisk sted: København

Indlæg af SIHA » 06.05.2008 08:48:34

Fantastisk dejligt at høre, det er gået jer så godt Kathrine....

Stort knus og glade forårshilsener

Sidse
Medlem af ÆUGs bestyrelse

Besvar