Dokumenter for permanent ophold efter eu regler

Her kan du skrive om/søge information om, hvorledes man opnår permanent opholdstilladelse i Danmark og/eller får dansk statsborgerskab.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
muni
Indlæg: 25
Tilmeldt: 06.08.2007 06:19:38
Kontakt:

Dokumenter for permanent ophold efter eu regler

Indlæg af muni » 10.01.2013 01:17:11

Hej

Vi skal i gang med at søge permanent opholdstilladelse.

Problemet er at jeg ikke kan se hvilke dokumentationer der skal vedlægges.
Jeg synes ikke jeg kan se det står i ansøgningen FA10 ligesom i ansøgningen TU1.
Er det de samme dokumenter der skal vedlægges?
Jeg vil meget gerne høre fra jer hvis i ved mere omkring det her.

På forhånd tak

Muni

fundiver199
Indlæg: 15458
Tilmeldt: 15.07.2008 15:58:34

Re: Dokumenter for permanent ophold efter eu regler

Indlæg af fundiver199 » 10.01.2013 17:08:52

Bagerst i ansøgningspakken (side 7) er der en liste over, hvilke dokumenter der skal vedlægges.

muni
Indlæg: 25
Tilmeldt: 06.08.2007 06:19:38
Kontakt:

Re: Dokumenter for permanent ophold efter eu regler

Indlæg af muni » 10.01.2013 22:23:58

Mener du det her:

Inden du afleverer din ansøgning, er det meget vigtigt, at du har vedlagt følgende (sæt gerne kryds):
1 stk. pasfoto – kun hvis du er statsborger i et land uden for EU/EØS eller Schweiz. Fotoet påklistres stamkortet i bilag 1.
Det er også vigtigt, at du har
besvaret alle spørgsmålene og underskrevet samtlige erklæringer, underskrevet og dateret ansøgningen og
udfyldt stamkortet korrekt med dit navn, fødselsdato, udlændingenummer/person ID og din underskrift - kun hvis du er statsborger i et land uden for EU/EØS eller Schweiz.
Desuden er det vigtigt, at din ægtefælle har
udfyldt pkt. 5 og underskrevet pkt. 6 - kun hvis du (ansøger) er statsborger i et land uden for EU/EØS eller Schweiz.

Er det, det eneste, skal der ikke vedlægges en masse andet?
Jeg husker da vi søgte om opholdstilladelsen havde vi vedlagt en masse her er det hun et pasfoto og så at huske at udfylde og underskrive. ?

DBS
Indlæg: 933
Tilmeldt: 23.08.2009 16:04:08

Re: Dokumenter for permanent ophold efter eu regler

Indlæg af DBS » 11.01.2013 06:33:57

De kontroller at I har kunnet klarer jeg selv, de sidste 5 år, og det kan de jo let gøre ved at kontroller indkomstregisteret (skat).

mvh DBS

Besvar